Zapełniona skrzynka w Outlook Express
Często się zdarza że skrzynka odbiorcza w Outlook Express zapełnia się dość szybko (limit 2GB) co wtedy zrobić?
1. Zakładamy w Outlook Expresie nowy folder i nazywamy go np. ArchwumOdebraneDo07-07-2007 i zamykamy program.
2. Wchodzimy do folderu gdzie zanjdują się pliki Outlook Expresa typowo jest to:
C:\DocumentsAndSettings\NazwaKonta\UstawieniaLokalne\DaneAplikacji\Identities\{6113F7BF-54EE-469A-9623-FDA51D94AE85}\Microsoft\OutlookExpress\
3. Kasujemy plik ArchwumOdebraneDo07-07-2007.dbx
4. Zmieniamy nazwę pliku Skrzynka odbiorcza.dbx na ArchwumOdebraneDo07-07-2007.dbx
5. Odpalamy ponownie Outlook Express ( sam utworzy nowy plik Skrzynka odbiorcza.dbx)
Analogicznie postępujemy z skrzynką nadawczą.
Odwiedza nas 17 gości oraz 0 użytkowników.