Zapełniona skrzynka w Outlook Express

Zapełniona skrzynka w Outlook Express

 

Często się zdarza że skrzynka odbiorcza w Outlook Express zapełnia się dość szybko (limit 2GB) co wtedy zrobić?

 

1. Zakładamy w  Outlook Expresie nowy folder i nazywamy go np. ArchwumOdebraneDo07-07-2007 i zamykamy program.

2. Wchodzimy do folderu gdzie zanjdują się pliki Outlook Expresa typowo jest to: 

C:\DocumentsAndSettings\NazwaKonta\UstawieniaLokalne\DaneAplikacji\Identities\{6113F7BF-54EE-469A-9623-FDA51D94AE85}\Microsoft\OutlookExpress\

3. Kasujemy plik ArchwumOdebraneDo07-07-2007.dbx

4. Zmieniamy nazwę pliku Skrzynka odbiorcza.dbx na ArchwumOdebraneDo07-07-2007.dbx 

5. Odpalamy ponownie Outlook Express ( sam utworzy nowy plik Skrzynka odbiorcza.dbx)

Analogicznie postępujemy z skrzynką nadawczą. 

 

Informacje o połączeniu

IP: 34.239.152.207
Hostname:
ec2-34-239-152-207.compute-1.amazonaws.com

OS: Search Bot
Przeglądarka: unknown unknow

Licznik odwiedzin

Dzisiaj24
Wczoraj29
Tygodniowo53
Miesięcznie569
Wszystkie426181

Odwiedza nas 17 gości oraz 0 użytkowników.

© Copyright by www.vtz.pl. Wszystkie prawa zastrzeżone.